sobota, 31 pa藕dziernika 2020

Wiara czyni cuda?

Uwa偶am 偶e wiara jest potrzebna dla niekt贸rych, ale nie mo偶e si臋 wpier..la膰 w 偶ycie innym ludziom. Kiedy艣 my艣la艂em, 偶e mo偶e wiara rozs膮dna jest rozwi膮zaniem. Dzisiaj wiem, 偶e wiara nie mo偶e by膰 rozs膮dna. W XXI w. wszystkie wierzenia powinny trafi膰 do dzia艂u ba艣nie i legendy. "Cia艂o moje jest prawdziwym pokarmem, a Krew moja jest prawdziwym napojem. Kto spo偶ywa moje Cia艂o i Krew moj膮 pije, trwa we Mnie". Wiem, 偶e to symbolika, kt贸ra dla wielu ludzi brana jest dos艂ownie. To jest zach臋canie do kanibalizmu? Wg mnie taka symbolika jest nie do zaakceptowania. Pomimo tego wiara dla niekt贸rych wyznawc贸w dzia艂a na nich jak terapia u psychologa, ale nie zawsze przyczynia si臋 do czynienia dobra. Wielu wyznawc贸w zaraz po wyj艣ciu z modlitwy gotowych jest zniszczy膰 innego cz艂owieka, bo krzywo si臋 spojrza艂 lub ma inne pogl膮dy. Ludzi naprawd臋 wierz膮cych i stosuj膮cych si臋 do przykaza艅 jest garstka. Ponadto ka偶da religia jest wykorzystywana przez osoby, kt贸re bardzo dobrze z tego 偶yj膮. Dla osi膮gni臋cia w艂asnego dobrobytu, mami膮 ludzi bajkami, a sami post臋puj膮 wbrew logice swojego nauczania.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz